فلزیاب ژئوهانتر
نوشته شده توسط : شرکت فلزیاب هیومکس

 فلزیاب 3D ژئو هانتر

 

 

سلام , در اینجا میخوام به بررسی فلزیاب 3D ژئو هانتر jeoHUNTER بپردازم که بدون شک یکی از بهترین فلزیاب های تصویری موجود در بازار است که با داشتن امکانات و تکنولوژی بالا و از همه مهم تر دقیق بودن خود را در بین بهترین ها قرار داده است . این فلزیاب توسط شرکت ماکرو ترکیه makro تولید شده است که علاوه بر تشخیص دادن فلزات دارای قابلیت منحصربفرد دیگری است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم .

 

فلزیاب 3D ژئو هانتر شرکت ماکرو ترکیه

طلایاب ژئوهانتر با داشتن عمق کاوش بالا و دقیق خود همانند فلزیاب یو جی 12 در دسته بندی دستگاههای عمیق قرار میگیرد و میتوان از آن برای یافتن انواع سکه , دفینه ها , قبرها و… استفاده کرد و میتواند با استفاده از تکنولوژی پیشرفته خود علاوه بر نشان دادن موارد ذکر شده تونل ها و حفره های موجود در زمین یا مکان مورد کاوش قرار گرفته را مشخص کند و اطلاعات زیادی در این باره از قبیل اندازه , جنس و عمق دقیق هدف به ما میدهد تا بتوانیم با استفاده از این دستگاه فوق حرفه ای تمام مواد مدفون د رزیر خاک را بیابیم حتی اگر اندازه آنها چیزی کمتر از یک گرم باشد . طلایاب jeoHUNTER دارای این قابلیت است که بتواند سیگنال های دریافتی از هدف را سریع به صورت سه بعدی و با کیفیت به اپراتور نشان دهد که اهداف فلزی اسکن شده را بصورت 4 دسته مانند طلا , آهن , غیرآهن و فولاد نشان میدهد تا فرد بتواند از این طریق جنس فلز را تشخیص دهد که در دیگر فلزیابها فرد تا حفاری انجام ندهد از ابعاد و اندازه هدف خبردار نمیشود اما این فلزیاب با داشتن قابلیت نشان دادن داده های دریافتی بصورت سه بعدی و استفاده از نرم افزار ارتباط دهنده سیگنال و شکل فلز شما را بدون حفاری از اندازه و ابعاد هدف مطلع میکند . کارکردن با این دستگاه بسیار آسان است بطوریکه برای اولین بار نیز میتوانید یک کاوش حرفه ای با این دستگاه انجام بدهید .

 

گنجیاب ژئو هانتر با داشتن کویل های جستو جوگر با اندازه و کارایی متفاوت این امکان را به دستگاه داده تا از این کویل ها برای کارکرد با نهایت دقت و بهینه تر استفاده کند که کویل 100 * 60 برای پیدا کردن فلزاتی در عمق زیاد که مدت زمان زیادی در خاک بوده اند و کاملا اکسیده شده اند مناسب است و با حذف کردن مواد ریز فقط مواد درشت در عمق های زیاد را نشان میدهد . کویل های 36 * 44 برای استفاده های معمولی و کویل های 21 * 31 برای یافتن سکه ها کوچک و اشیا کوچک مناسب هستند . این دستگاه میتواند در هر نوع خاک و شرایط محیطی بصورت دقیق کاوش و اسکن انجام بدهد و وجود مواد معدنی زیاد و مواد دیگر در محل کاوش تاثیری در کارکرد دستگاه ندارند چون دستگاه دارای قابلیت حذف نمودن سیگنال های مزاحم است .

 

در این طلایاب علاوه بر سیستم نمایش 3D داده ها قابلیت دیگری بنام سیستم ELD وجود دارد که مختص کاوش فلزات کم عمق و کوچک است که د رصورت عدم امکان استفاده از کویل ها میتوان از این سیستم استفاده کرد که این سیستم بر روی دسته کویل قرار داده شده است و طرزکار آن بگونه ای است که سیگنال های مربوط به نقاط خالی موجود در زمین است و سیگنال هایی که مربوط به وجود فلزات هستند در سمت راست ELD بوسیله چراغ ها نمایش داده میشود که در تصاویر زیر میتوانید این قابلیت رو بصورت دقیق تر مشاهده کنید . همچنین این دستگاه دارای 2 سال گارانتی معتبر از سوی شرکت makro ترکیه است .

 

جهت مشاوره و ثبت سفارش محصولات با شماره زیر تماس بگیرید 

 
 شماره تماس کارشناس فروش  
 
09383467132
 
شعبه 1 : تهران 
   
شعبه 2 : انزلی
  
برای مشاهده فیلم تست محصولات داخل کانال ما عضو شوید  

t.me/Felezyab_Humax

 





:: برچسب‌ها: بهترين فلزياب پالسي , بهترين گنج ياب پالسي , بهترين طلاياب پالسي , بهترين معدن ياب پالسي , بهترين نقطه زن پالسي , فلزیاب تصویری ژئو هانتر , گنج یاب تصویری ژئو هانتر , طلایاب تصویری ژئو هانتر , حفره یاب تصویری ژئو هانتر , قیمت ژئو هانتر , قیمت فلزیاب تصویری ژئو هانتر , قیمت طلایاب تصویری ژئو هانتر , قیمت گنج یاب تصویری ژئو هانتر , فلزیاب تصویری jeoHUNTER , گنج یاب تصویری jeoHUNTER , طلایاب تصویری jeoHUNTER , حفره یاب تصویری jeoHUNTER , قیمت jeoHUNTER , قیمت فلزیاب تصویری jeoHUNTER , قیمت طلایاب تصویری jeoHUNTER , قیمت گنج یاب تصویری jeoHUNTER , قیمت دفینه یاب jeoHUNTER ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست